Hasta Nakil Hizmeti

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

* Telefonla veya Şahsen Başvuru

 

BAŞVURUNUN SONUÇLANDIRILMASI

Hastanın yatalak ve Pendik’te ikamet ediyor olması şartı aranır.

Vatandaşlarımız, 444 81 80 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak hastanın TC Kimlik Numarası, gideceği yer ve randevu saatini belirterek talep oluşturur.

Oluşturulan talep Hasta Nakil Birimine iletilir.

Telefonla kişiye olumlu-olumsuz bilgi verilir.

 

Hasta Nakil Birimi, talebi 3 şekilde değerlendirir:

Anadolu Yakası Taşıma: Hastanın TC Kimlik Numarasının doğruluğu ve ikametgâhı kontrol edilerek randevu takviminin uygunluğuna göre randevu oluşturulur.

Avrupa Yakası Taşıma: Hastanın durumunu anlatan, nereye ve saat kaçta gideceğini içeren bir Başvuru Formu oluşturularak Hizmet Masasına teslim edilir.

Rutin Hasta Taşıma: Hastanın durumunu anlatan, nereye ve saat kaçta gideceğini içeren bir Başvuru Formu oluşturularak Hizmet Masasına teslim edilir.

 

Not-1: Yoğun Bakım Hastası, cihazlı hastalar (seyyar oksijen tüpü dâhil) ve yürüyebilecek durumda olan hastaların başvuruları alınmamaktadır.

Not-2: İl dışı taşıma talebi alınmamaktadır.

 

Başvuru Sonrası Hizmet Süresi: 1-2 Gün

 

BİRİNCİ MÜRACAAT YERİ

SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

BÜRO PERSONELİ

Adres: Yeni Mah. Stadyum Sok. No:18 (Semt Konağı)

Telefon: 444 81 80 Dahili: 7228, 7229

E-Posta: sosyalpendik[at]pendik.bel.tr

 

İKİNCİ MÜRACAAT YERİ

BİRİM SORUMLUSU

Adres: Yeni Mah. Stadyum Sok. No:18 (Semt Konağı)

Telefon: 444 81 80 Dahili: 7230

E-Posta: sosyalpendik[at]pendik.bel.tr


16 Şubat 2017