Genel Müracaat

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

* Telefonla veya Şahsen Başvuru

* Başvuru Formu ve Varsa İlgili Belgeler

Not-1: Başvuru Formlarında başvuru sahibinin Adı, Soyadı, TC Kimlik Numarası, İmzası, İş veya İkametgâh Adresinin bulunması zorunludur.

Not-2: TC Kimlik Numarası paylaşılması zorunluluğu hakkında 5490 Sayılı Kanun için tıklayınız.

3071 Dilekçe Kanunu için tıklayınız.

Not-3: Başvuru doğrultusunda matbu Başvuru Formu örnekleri vatandaşa sunulur. İhtiyaç halinde formun doldurulmasında yardımcı olunur.


BAŞVURUNUN SONUÇLANDIRILMASI

Talep, şikâyet ve önerilerinden oluşan müracaatlar, Hizmet Masası Birimi aracılığıyla işleme alınarak ilgili müdürlüğe yönlendirilir. Telefon veya şahsen başvurusunu yapan vatandaşlarımıza, işlem aşamalarını takibini yapabilmeleri için referans numarası ve kayıt parolası verilir. Vatandaşlarımız, başvuru işlem aşamasını Pendik Belediyesi 444 81 80 Çağrı Merkezi veya WEB Sitesi aracılığıyla görebilmektedir. Başvurular 3071 Sayılı Dilekçe Kanunu’na göre 30 iş günü içinde müdürlükler tarafından cevaplanarak vatandaşlarımızın ikamet adresine cevap yazısı posta yoluyla ulaştırılmaktadır.


Not:
Başvuru Sorgusu için tıklayınız.

 

Başvuru Sonrası Hizmet Süresi: 1-30 Gün

 

BİRİNCİ MÜRACAAT YERİ

STRATEJİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET MASASI

BÜRO PERSONELİ

Adres: Batı Mah. 23 Nisan Cad. No:11

Telefon: 444 81 80 Dahili: 7211, 7222, 2146, 2121 

E-Posta: iletisimmerkezi[at]pendik.bel.tr

 

İKİNCİ MÜRACAAT YERİ

HİZMET MASASI

BÜRO PERSONELİ

Adres: Doğu Mah. İnce Sok. No:12 (Pendik Hükümet Konağı)

Tel: 444 81 80

E-Posta: iletisimmerkezi[at]pendik.bel.tr

 

ÜÇÜNCÜ MÜRACAAT YERİ

HİZMET MASASI

BÜRO PERSONELİ

Adres: Kavakpınar Mah. Abdi İpekçi Cad. No:115 (Ahmedi Hani Kültür Merkezi)

Tel: 444 81 80 Dahili: 2881

E-Posta: iletisimmerkezi[at]pendik.bel.tr

 

NOT: Kültür Merkezleri Hizmet Masasından Nikâh Başvurusu alınmamaktadır.


28 Şubat 2017