Ev Eşyası Harcaması

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

Telefonla Başvuru

 

Not: Ev Eşyası Harcaması Yardımı, Sosyal Hizmetler ve Yardım Esasları Yönetmeliği kapsamında doğal afet ve yangın mağdurlarına ve Belediye Başkanı’nın uygun göreceği muhtaç kimselerin tespit edilmesi veya müracaatları halinde yapılır.

 

BAŞVURUNUN SONUÇLANDIRILMASI

Pendik’te ikamet etme şartı aranır. (Kimlik Paylaşımı Sisteminden sorgulama yapılır.)

* Vatandaşlarımız, 444 81 80 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak başvuru yapar.

Kaydı alınan başvuru sahibi büro personeli tarafından telefonla aranarak ayrıntılı bilgileri alınır.

Sosyal incelemenin yapılması için evlere denetim ekibi gönderilir ve tespit sırasında fotoğraf çekilerek sisteme atılır.

İtfaiyeden alınan Yangın Raporu, Su Baskını Tutanağı vb. belgeler müdürlüğe getirilir ve sisteme kaydedilir.

Denetim sonucu komisyona sunulur ve komisyon karar verir.

* Olumlu veya olumsuz cevap kişiye mesaj olarak iletilir.

Vatandaşlarımız, www.pendik.bel.tr E-Belediye Portalı’nda yer alan Sosyal Destek Hizmetleri Yardım Sorgulama Ekranından kimlik bilgilerini girerek yardım sorgulamalarını yapabilir.

Komisyondan çıkan karar doğrultusunda, dosya sahibi adına Vakıfbank’tan Sosyal Destek Kartı talep edilir ve kart geldiğinde dosya sahibine teslim edilir.

Yardımlar, kartı teslim edildikten sonra ödenmeye başlar.

 

Başvuru Sonrası Hizmet Süresi: 3-5 Gün

Not: Sosyal Destek Kartının Vakıfbank’tan basılıp kişiye ulaşması ortalama 1 aydır.

 

BİRİNCİ MÜRACAAT YERİ

SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

BÜRO PERSONELİ

Adres: Yeni Mah. Stadyum Sok. No:18 (Semt Konağı)

Telefon: 444 81 80 Dahili: 7228, 7229

E-Posta: sosyalpendik[at]pendik.bel.tr

 

İKİNCİ MÜRACAAT YERİ

BİRİM SORUMLUSU

Adres: Yeni Mah. Stadyum Sok. No:18 (Semt Konağı)

Telefon: 444 81 80 Dahili: 7230

E-Posta: sosyalpendik[at]pendik.bel.tr


16 Şubat 2017